FRÅGOR & SVAR

Vad är healing?

Healing är att stimulera kroppens egen läkningsförmåga. Jag healar INTE, det är kroppen som healar sig själv. Jag kanaliserar ner mer livsenergi till din kropp och får den i djup avslappning, så att den får lättare att läka sig själv. Det är alltså din fantastiska kropps egen läkningsförmåga som jobbar. Den strävar ALLTID efter balans, men det är inte alltid så lätt för den att hitta den i dagens samhälle. Så jag håller helt enkelt ett space för din kropp att självläka. Med den ökade tillförseln av livsenergi ökar helt enkelt reparationsförmågan. Vad som läks är det din egen kropp som bestämmer, jag öppnar kanalen och den tar det som behövs dit det behövs.

Behöver jag kunna yoga, vara smidig eller ha särskilda kläder?


Svar NEJ!!!


Det spelar ingen roll om du aldrig har satt din fot på en yogamatta. Min yoga är så mjuk och inkännande att jag inte ens skiljer på erfarna yogisar och nybörjare, utan blandar friskt. Det är absolut noll "slå knut på dig själv" övningar, så det spelar ingen roll om du är smidig eller stel som ett kylskåp.


Är det svårt att sitta på golvet finns meditationsstolar och man behöver INTE sitta i skräddarställning. Alla har olika begränsningar i sina kroppar, så om det är en specifik övning som inte fungerar så anpassar man den efter sin kropp eller hoppar över just den övningen.


Det finns ingen "klädkod" hos mig så länge kläderna är mjuka. Det bästa är om du hoppar över bh eller annat som klämmer åt, så att energierna får flöda så fritt som möjligt. 


Går det att komma och prova på terminsyogan innan man bestämmer sig?


Detta går endast om det finns lediga platser vid terminsstart och endast om vi har kommit överens om det i förväg. Annars är anmälan bindande efter att faktura har skickats ut.

Kan jag använda friskvårdsbidrag för digital yoga och meditation?

Om du får ett friskvårdsbidrag från din arbetsgivare så är webbaserad yoga och meditation friskvårdsberättigat.


Kontakta mig på mail annika@annikawallinsyoga.se och ange vilka uppgifter du behöver ha på kvittot så får du ett kvitto på mail.


BETALNING AV DIGITALA PRODUKTER


Digitala produkter har direktleverans och det går inte att ångra köpet på när det är genomfört.


Via knappen vid varje produkt dirigeras du till STRIPE och kan välja på olika betalningsmetoder. Direkt efter genomförd betalning får du ett mail med det som ingår i respektive produkt. Meditationerna är på MP3 fil som du kan ladda ner och de flesta har ett tillhörande dokument med mer information kring produkten.


Det går bra att betala med de olika betallösningarna som finns via Stripe, men det går också bra att betala med bankgiro eller swish om du önskar det, men observera att om du väljer det så krävs en manuell hantering av mig, så jag kan inte lova att du får länken samma dag, men jag ordnar det så fort jag har tillgång till en dator. Du behöver då ange vilken av produkterna du önskar köpa.


Bankgiro: 665-6458

Swish: 1234 675 195


Genom att genomföra ett köp så förbinder du dig att inte dela med dig av MP3 filer, inloggningsuppgifter eller delar av innehållet till någon annan. 


BOKNING AV AKTIVITET


Vissa av aktiviteterna har en bokningsruta och du kommer att få upp en varukorg. Skulle du behöva komma tillbaka till den senare så har du en liten korg uppe i menyfältet där du enkelt kommer tillbaka in i varukorgen igen och kan genomföra köpet alternativt ångra dig och ta bort det du lagt i korgen.


Du kommer att guidas till olika betallösningar, det går bra att betala med Stripe, men det går också bra att betala till:


Bankgiro: 665-6458

Swish: 1234 675 195


Genom att genomföra ett köp så förbinder du dig att inte dela med dig av MP3 filer, inloggningsuppgifter eller delar av innehållet till någon annan. 

PARKERING


Det är gatuparkering och det brukar alltid gå att hitta parkering inom rimligt gångavstånd (även om man som jag inte vill fickparkera), men inget jag kan garantera. Apparna som går att använda heter Easypark, ePARK, Flowbird, Mobill och Parkster. Dessa hittar du i de vanliga appbutikerna i din mobiltelefon.


Ibland kan tekniken strula och man inte kommer åt parkeringsappen, då går det att ringa in din parkering.


För att betala med talsvar ringer du till:

EasyPark
Telefon: 077-011 22 00

Områdeskoden heter 7310 och så kommer du att bli guidad att knappa in ditt registreringsnummer. Jag lägger också in denna information på min vanliga hemsidan under FRÅGOR & SVAR, så att du slipper leta dig in på denna dolda sida om du skulle bli stående. Men under mina mer än 6 år i lokalen har detta hänt mig en gång, då Telia hade strul över lag, men det släppte efter tio minuter och jag kunde använda appen igen.


OBSERVERA! PÅ GRUND AV SNÖRÖJNING ÄR DET VINTERTID INTE TILLÅTET ATT PARKERA PÅ DEN SIDAN AV GATAN SOM ÄR MOT LOKALEN, SÅ HÅLL KOLL PÅ NÄR SKYLTEN SÄTTS UPP SÅ DU SLIPPER FÅ PARKERINGSBÖTER.